Messenger-csatorna: van mit tanulni a nemzeti oldalnak marketingből

Az ezalenyeg.hu weboldal csetbotjának linkje ez , ami ide vezet. Nyugodtan rá lehet kattintani, utána csak a képernyő alján levő Get Started-re kattintva indul el a csevegés / “hírlevél”, és a STOP szöveget elküldve, azonnal bármikor leállítható. Nemzeti oldal fog ilyet használni? Kellene!!!

A messenger-csatorna egy kiaknázatlan marketing eszköz a nemzeti-konzervatív politikai oldalon. A Facebook közösségi oldal a Messenger nevű platformon, csevegési felületen mindenki számára elérhetővé teszi a csevegést utánzó (ro)botok futtatását.

Ez azt jelenti, hogy bizonyos szavakra, szókezdetekre vagy szótöredékekre, automatikus válaszokat tudunk beállítani, és előre beidőzíteni magától kimenő üzeneteket vagy tömegesen kiküldeni is tudunk pl. híreket (ezt utóbbit hívják broadcasting-nak). 

A csetbot lényegében az új hírlevél, de csevegést is tud szimulálni (utóbbi az alapötlete). Nagyon könnyű rá feliratkozni, igaz nagyon könnyű el is veszíteni a feliratkozottakat. Ilyen módon kevésbé stabil, mint az online marketing kezdete óta talpon levő módszer, a hírlevél, ami a videókkal együtt mai napig A Vezető online marketing eszköz. Mégis, most ennek van keletje, erre vevőbbek a vásárlók, akik egyúttal jelentős arányban politikai szavazók is.

Chatbot készítés keresőkifejezésre már online marketing kivitelező vállalkozásokat is találni. A manychat.com a legjobb szoftver, amit erre használhatunk és találunk már hozzá számos képes használati segédanyagot is, de sokan használják még a chatbot.com és a tidio.com megoldását is. Az alap mindegyiknél ugyanaz.

Technikai demonstrációként: a KözösségiKalandozások nevű, közösségi marketingről szóló blogoldal csetbotjára például az m.me/fbtippek oldalon lehet regisztrálni. Nincs más dolgunk, mint az, hogy kattintás után beírjuk a FELIRATKOZOM szót a Messenger felületébe. Ha pedig le akarunk iratkozni, akkor a STOP szót (ez egy univerzális parancs a facebook-ban, minden csetbotnál működik). A blogoldal témáról szóló cikke itt érhető el.

Egy kis statisztika: a 18-29 éves korosztály 70%-a használ valamilyen üzenetküldőt a mobilján, de gyakorlatilag korosztálytól függetlenül elmondható, hogy a Magyar egy facebook-nemzet. Ahogy régen nagyon sokat az iWiW nevű közösségi oldalt azonosan egyenlőnek tekintették magával az internettel, hasonló módon vannak sokan most a facebook-kal, szinte csak ott keresnek információt, kapcsolódást. Az átlag magyar egyébként 3, azaz három órát tölt NAPONTA a facebookon. 

A nemzetellenes baloldal mindig élen jár a technikai innovációkban, mindig ügyesebben használja a virtuális online világ, tehát az újvalós világ eszközeit. Nekik általában nem megy az alázat, de a hazaszeretőknek érdemes tőlük alázattal tanulni.

A csetbotok működéséről ajánljuk még a vonatkozó bejegyzést a Közösségi Média Mindenkinek blogoldalon.

Kapcsolódó bejegyzéseink:

A liberálisok verik az interneten a lassú nemzeti oldalt
https://leleplezomagazin.wordpress.com/2017/04/13/a-liberalisok-verik-az-interneten-a-nemzeti-oldalt

2019-es választások: új játékszabályok az internet miatt
https://leleplezomagazin.wordpress.com/2017/08/22/2018-as-valasztasok-uj-jatekszabalyok-az-internet-miatt

Ki az etikus hekker? A cikk a 2018-as választási informatikához ajánlott
https://leleplezomagazin.wordpress.com/2017/09/27/ki-az-etikus-hekker-2018-as-valasztasi-informatikahoz-ajanlott

A lassú nemzeti médiát veri a gyors és részletes hazai ellenerő
https://leleplezomagazin.wordpress.com/2017/01/29/a-kormanyerok-az-online-marketing-hianyossagaikba-fognak-belebukni